Marketing – Etapele unui plan de marketing

Solicita oferta PaginiStiriVideoCOR SERVICIU CLIENTI : 0748.028.457 [email protected]  


RSGE Breadcrumbs arrowStiri Breadcrumbs arrowMarketing Breadcrumbs arrowEtapele unui plan de marketing

Etapele unui plan de marketingEtapele unui plan de marketingUltima actualizare: 2014-10-04 21:34:28

Inainte de a pregati planul de marketing, este necesar sa fie intelese etapele planificarii de marketing.

Etapele procesului de marketing sunt urmatoarele:
Stabilirea obiectivelor firmei (cuprinse in planul de afaceri)
Realizarea analizei situatiei prezente a firmei:
a. Efectuarea cercetarii de piata pe plan extern (cercetarea propriu-zisa a pietei);
b. Efectuarea cercetarii de piata pe plan intern (cercetarea datelor istorice ale firmei – comenzi, vanzari, marje, profit, un studiu detaliat al mix-ului de marketing, al organizarii de marketing, al serviciilor pre- si post-vanzare, etc.);
c. Extragerea prezumtiilor
d. Analizarea situatiei vanzarilor
e. Analizarea produselor cheie
f. Analizarea pietelor strategice
g. Analizarea zonelor cheie pentru vanzari
h. Analizarea elementelor analizei situatie prezente conform metodei SWOT
Stabilirea obiectivelor de marketing si estimarea rezultatelor asteptate
Stabilirea strategiilor de marketing si a planurilor de actiune
Stabilirea bugetelor planului de marketing
Stabilirea unui sistem de control al implementarii planului de marketing
Stabilirea metodelor de revizuire si actualizare a planului de marketing
Scrierea planului de marketing
Comunicarea planului de marketing

Te-ar mai putea interesa :

• Strategii de marketing – Planul privind distributia
Strategii de marketing - Planul privind distributia Apartenenta – planul privind distributia se analizeaza in legatura cu capitolul „Strategiile de marketing”. Importanta – inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este d   • Strategii de marketing – promovarea vanzarilor
Strategii de marketing - promovarea vanzarilor Apartenenta – planul privind promovarea vanzarilor se analizeaza in legatura cu capitolul Strategiile de marketing. Cuprinsul planului – planul de promovare a vanzarilor vorbeste despre: 1. personalul implicat, 2. reclama. Personalul Necesarul de personal – odata stabilit mix-ul de canale de dis   • Plan de marketing – preturi
Plan de marketing - preturi Apartenenta – planul de marketing privind preturile se analizeaza in legatura cu capitolul „Strategiile de marketing”. Rolul preturilor – preturile sunt un factor cheie in strategia de marketing. Rolul acestora trebuie stabilit in raport cu portofoliul produsului, cu durata vietii unui pr   • Strategiile de marketing si distributia
Strategiile de marketing si distributia Apartenenta – planul privind Strategiile de marketing este un plan de actiune component al planului de marketing. Importanta – inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este de dom   • Ce este un plan de marketing
plan de marketing Managementul unei firme are numeroase responsabilitati. Planificarea este doar una dintre acestea; una dintre cele mai importante. Planul de afaceri este cel care conduce firma. Apartenenta – planul de marketing este o parte a planului de afaceri, ce are un rol esential in evolutia firmei. Pentru a   Vezi toate stirile din categoria Marketing

Ultimele noutatiSpecificitatea SSM   Ce este, până la urmă, Securitatea și sănătatea în muncă? Ce trebuie să înțeleg, ce trebuie să rețin, ce pot da la o parte din toată această informație stufoasă și gr
Citeste mai departe Cauti un evaluator de risc pentru compania ta?   Daca esti in cautarea unui evaluator de risc pentru compania, organizatia sau institutia pe care o conduci, trebuie sa stii ca esti la un telefon distanta de un specialist in acest domeniu. Probabil
Citeste mai departe Mintea neinteleasa   Verificam cele mai puternice echipamente folosite pe fiecare loc de muncă. Se impiedica, cad si isi lovesc masinile în timp ce privesc în jos concentrati asupra telefoanelelor mobile. Ac
Citeste mai departe

ProtectiaMuncii-EvaluareRisc.ro:
Abilitare Cariere Despre noi Ghid alegere stingatoare Intrebari frecvente Legislatie Parteneri Utile Contact
Suntem pe:

 Facebook

YouTube

 Youtube

Google+

 Google+

 

Tel: 0748.028.457

 Echipamente SSM si PSI

 

 ANPC