Protecția Muncii Odobești

Protecția Muncii Odobești
Protecția Muncii Odobești

Protecția Muncii Odobești efectuează audituri pentru siguranța companiilor. Alegerea externalizării acestor servicii vine din nevoia de o perspectivă externă și de cineva care să poată lua decizii fără prejudicii.

În timp ce inspecțiile sunt efectuate de personalul din interiorul unităților, din nevoia de opinie a unei persoane familiarizate cu locul de muncă, auditurile adună informații pentru întocmirea unui program de siguranță.

Protecția Muncii Odobești adună informații pentru programul de siguranță

Auditurile de siguranță adună informații despre un program de siguranță care ar trebui să existe și sugerează domenii de îmbunătățire, mai degrabă decât identificarea pericolelor sau a activităților riscante.

Protecția Muncii Odobești se concentrează pe managementul general al siguranței la locul de muncă, în timp ce inspecțiile de siguranță se concentrează pe localizarea și eliminarea pericolelor.

Două proceduri sunt esențiale pentru compania dumneavoastră:

  • Trebuie să evaluați riscurile care sunt prezente și cele care pot apărea
  • Trebuie să evaluați metoda pe care o utilizați acum pentru a face față riscurilor

Auditurile de siguranță și inspecțiile de siguranță sunt esențiale pentru îmbunătățirea locului de muncă și pentru asigurarea faptului că operațiunile de afaceri se desfășoară fără probleme.

Investigațiile profunde indică echipamentele defecte

Auditurile de siguranță
Auditurile de siguranță

Cele două procedee de investigații pot indica anumite piese de mașini sau echipamente care necesită o investigație mai aprofundată. Rapoartele arată și cele mai riscante locuri de muncă și de ce.

De acolo, specialiștii Protecția Muncii Odobești indică următorul curs de acțiune și aleg ordinea importanței pentru acțiunea corectivă.

Pe lângă faptul că vă ajută să deveniți conform, acest lucru se referă și la prevenirea rănilor, deoarece posibilele probleme sunt identificate și rezolvate înainte ca acestea să ducă la un incident.

Efectuarea unei verificări de siguranță a locului de muncă

Indiferent dacă unitatea dumneavoastră face un audit de siguranță sau o inspecție, este benefic să evaluați locul de muncă și să determinați orice zone care necesită măsuri de remediere.

Programul de sănătate și securitate în muncă în organizația dumneavoastră ar trebui să includă controale regulate de siguranță, care ar trebui să respecte un model predeterminat.

  • Luați în considerare cu atenție ce va fi examinat, ce regiuni să acoperiți și cât de des ar trebui să fie efectuate auditurile de siguranță!

Fiecare inspecție efectuată de Protecția Muncii Odobești ia în considerare toate aspectele locului de muncă, inclusiv oamenii de acolo, instrumentele pe care le folosesc, procedurile pe care le urmează și împrejurimile.

Inspectorii noștri acordă o atenție deosebită elementelor care s-ar putea dezvolta în situații dăunătoare și includ spații precum parcări, vestiare și grupuri sanitare care ar putea prezenta riscuri chiar dacă nu se lucrează acolo.

Personalul care vă inspectează locul de muncă trebuie să aibă acces la documentație, inclusiv:

-un plan de etaj sau o diagramă a zonei;

-o listă de produse periculoase (sau un inventar chimic);

-un inventar al echipamentului locului de muncă;

-rapoarte de incident și rapoarte privind inspecțiile anterioare pentru a verifica dacă recomandările anterioare au fost implementate efectiv.

Frecvența inspecției este influențată de o serie de variabile

Deoarece ei sunt cei care cunosc cel mai bine regiunea, este esențial să evidențiem valoarea ascultării angajaților și a supraveghetorilor.

Dacă activitățile dumneavoastră sunt extinse, există locații cu risc ridicat pe proprietate, se instalează mașini noi sau au avut loc accidente în trecut, evaluările de siguranță ale locului de muncă vor fi efectuate mai des.

În funcție de tipul de echipament și de procedurile de lucru, legea aplicabilă poate solicita un anumit număr de inspecții programate și formale.

După finalizarea verificării de siguranță, inspectorii Protecția Muncii Odobești revizuiesc rezultatele. Aceștia pot indica anumite mașini sau echipamente care necesită reparații sau înlocuire.

Rapoartele de la inspecții și audituri pot indica dacă sunt necesare practici de lucru mai sigure sau instruire suplimentară a personalului.

Îmbunătățirea constantă a siguranței locului de muncă 

Auditurile și inspecțiile de siguranță sunt esențiale pentru îmbunătățirea locului de muncă și pentru asigurarea faptului că operațiunile de afaceri se desfășoară fără probleme.

Ele pot fi utilizate frecvent ca instrumente pentru a realiza îmbunătățirea continuă, utilizând o tehnică de producție.

Această tehnică utilizează un concept de administrare a întreprinderii, care scapă de deșeuri și îmbunătățește procesele.

Efectuarea inspecțiilor de siguranță este un loc bun de început dacă încercați să căutați modalități de a îmbunătăți siguranța la locul de muncă.

Odată terminate investigațiile, puteți folosi constatările pentru a decide ce trebuie modificat pentru a reduce risipa, a îmbunătăți operațiunile și a proteja angajații.

Contactați o întrevedere cu unul dintre consilierii Protecția Muncii Odobești care vă pot ajuta la îmbunătățirea standardelor de siguranță și la implementarea modificărilor benefice ale proceselor de lucru!