Protecția Muncii Prahova

Protecția Muncii Prahova informează angajații
Protecția Muncii Prahova informează angajații

Protecția Muncii Prahova amintește angajatorilor de obligația creării politicilor de sănătate și securitate în muncă pentru afacerile lor. Această politică nu este complicat de creat și nu vă va ocupa mult timp.

Politica SSM ar trebui să indice responsabilitățile detaliate ale angajaților în cadrul companiei. Prin lege, trebuie să aveți o politică scrisă de sănătate și securitate, dacă aveți cinci sau mai mulți angajați.

Protecția Muncii Prahova elaborează politici SSM

Informarea angajaților despre implementarea unei strategii de sănătate și securitate în companie va oferi informațiile de care au nevoie pentru a controla și gestiona siguranța în spațiile de lucru.

Politica SSM poate fi creată de specialiștii Protecția Muncii Prahova special pentru profilul unității dumneavoastră, apoi trebuie plasată într-o locație unde întreg personalul o poate accesa cu ușurință.

Odată scrisă, inspectorii SSM spun că trebuie să vă asigurați că această politică este revizuită în mod regulat și implementată pe deplin.

Evaluarea riscurilor Prahova recomandă sesiuni de formare a angajaților

Afișați postere SSM
Afișați postere SSM

Fiecare dintre lucrătorii dumneavoastră trebuie să știe să se comporte corect la locul de muncă, fără a-și pune în pericol viața proprie sau a altora.

Conform experților Evaluarea riscurilor Prahova, oferind informare timpurie, predare și sesiuni de formare, vă puteți asigura de acest lucru.

Orice formare în domeniul sănătății și securității în muncă trebuie să includă:

-cunoștințe practice, cum ar fi potențiale riscuri și pericole;

măsuri de protecție aplicate pentru a aborda riscurile și pericolele specifice locului de muncă;

-procedurile de urgență.

De asemenea, puteți solicita feedback de la membrii personalului dumneavoastră cu privire la instruire pentru a vedea dacă este suficient de aplicabilă pentru aceștia.

Este necesară documentarea cursurilor de perfecționare și a instrucțiunilor

Pentru a ține evidența cursurilor de perfecționare sau a instruirii pentru noii angajați, ați putea dori să păstrați o evidență a oricăror cursuri de formare care au fost oferite.

Este esențial să înțelegem că orice formare în domeniul sănătății și securității în muncă ar trebui să fie programată în timpul orelor de lucru, spun experții Protecția Muncii Prahova.

Trebuie să vă asigurați că noii angajați primesc instrucțiuni complete de sănătate și securitate care includ toate subiectele pertinente, pe lângă formarea inițială și continuă.

Sugestii ale Protecția Muncii Prahova de facilități pentru locurile de muncă

Este esențial ca angajații dumneavoastră, inclusiv cei cu dizabilități, să rămână sănătoși și în siguranță. Trebuie să vă asigurați că ați luat în considerare următoarele aspecte:

  • Serviciile auxiliare

Toaletele, chiuvetele cu apă curentă caldă și rece, săpunul, prosoapele sau un uscător de mâini sunt toate necesare pentru păstrarea sănătății.

O bucătărie sau o cameră comună ar fi un loc bun pentru a oferi apă de băut, un loc pentru a pune hainele deoparte și un loc pentru a mânca și a se odihni.

  • Preocupări legate de sănătate

Asigurarea unui mediu de lucru sănătos este esențială, prin urmare, inspectorii Protecția Muncii Prahova vă ajută să parcurgeți pașii corespunzători.

Există o cerință pentru elemente precum iluminarea adecvată, ventilația, gestionarea temperaturii, stații de lucru spațioase, scaune confortabile și un mediu ordonat, cu coșuri de gunoi.

  • Preocupări legate de siguranță

Deoarece siguranța este esențială, trebuie:

-să aveți ferestre operabile în birou;

-să vă asigurați că pe rutele de trafic și pe podele nu sunt obstacole;

-să vă întrețineți facilitățile și echipamentele de lucru;

-să vă asigurați că toate ușile din sticlă sunt marcate clar cu un autocolant și să fie făcute din sticlă securizată sau acoperite cu un material de siguranță pentru a preveni spargerea.

Afișele cu legea SSM, nelipsite de la locurile de muncă

În calitate de angajator, trebuie să afișați postere SSM cu legea privind sănătatea și securitatea în muncă, în locuri unde angajații le pot accesa și citi cu ușurință.

Unul dintre aceste postere prezintă legea privind sănătatea și securitatea în muncă și are o listă clară care explică atât angajatorilor, cât și angajaților cerințele acestora.

De asemenea, puteți include detaliile reprezentantului dumneavoastră pentru sănătate și securitate, scriind numele și datele de contact pe afiș, deoarece acest lucru va permite tuturor să știe cine este.

Alegeți externalizarea serviciilor SSM către compania noastră expertă în Protecția Muncii Prahova!